Din hurtigste vej til en fast pris – og kort leveringstid

Som driftsansvarlig eller professionel inden for materialehåndtering ved du, hvor vigtigt det er at have en præcis og effektiv kommunikation. Hos AB Kransystem er vi dedikerede til at levere effektiv dialog om kranløsninger af højeste kvalitet, og du vil møde et team, der hurtigt vil give overblik og effektivt medvirke til hurtig levering af din nye kranløsning.

Hvordan kan jeg bestille en kran fra ABUS?

At bestille en kran fra AB Kransystem er en enkel proces. Vi har et erfarent og dedikeret
team af eksperter, der står klar til at hjælpe dig med at finde den rette løsning til dine behov.

Du kan starte ved at kontakte vores salgsafdeling enten via telefon eller e-mail. Vi vil lytte til
dine krav og give dig råd og vejledning til den mest hensigtsmæssige kranløsning.

Når alle detaljer er fastlagt, vil vores team sørge for en problemfri bestillingsproces.

Hvor lang tid tager det normalt at få et tilbud på en ABUS-kran?

AB Kransystem er stolte af at kunne tilbyde effektiv dialog med vores kunder. Tiden det
tager fra en henvendelse til du har dit tilbud på en ny ABUS-kran kan variere, men ved hjælp
af vores højt udviklede designprogram kan vi konfigurere en ny kran med meget kort varsel.

Vi stræber altid efter at levere en pris hurtigst muligt – dog er der nogle gange brug for et
site-besøg inden, men du har som hovedregel et tilbud i løbet af max 1-2 dage.

Hvordan kan ABUS opretholde korte leveringstider?

AB Kransystem anvender effektive designmetoder og bestillingsprocesser og sammen med ABUS’ investeringer i moderne produktionsfaciliteter, giver det os mulighed for at producere kraner med høj kvalitet til attraktive priser – uden at det går ud over leveringstiden.

BLIV KONTAKTET

Netop nu gode tilbud på brugt kranudstyr